tisdag 8 december 2009

8 December

Igår var en hängig dag, kändes som jag behövde ta igen mig efter en fartfylld helg. Fredag: match sedan film och häng här hemma med Josefin och Emelie, vi pratade ända in på små timmarna. Lördag sovmorgon, sprang en del ärenden hämtade Melvin på Böle, käka middag med Annelie och Linn, förfest hos Nina utgång på Rex. Söndag: lunch hos Johanna tillsammans med Josefin, kikade på Ibks match, käka hos mamma, Josefin och Emelie hängde här på kvällen.

Hade små ont i halsen igår och kände mig sliten, blev ingen träning. Idag har jag bakat lite grann men mest chillat, ingen träning ikväll heller. Mamma gjorde mig sällskap ikväll. Imorgon ska Melvin ta sin 1 års spruta, sedan blir de häng med Annelie.

Längtar efter Fredrik (L)
Åker till Piteå på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar