onsdag 9 december 2009

9 December

Idag har jag tvättat 3 maskiner, Melvin har blivit fått sin 1 års spruta och vi har varit en sväng på Strömpilen med Annelie. Eli gjorde mig sällskap till middag och mamma kom hit och myste med oss ikväll. Sitter och snackar med F på msn om julen, kommer bli så härligt att vara nära alla man tycker om. Tänka sig det blir Melvins andra jul, men den här gången kommer han inte sova bort hela dagen. Han har allt mer och mer börjat gå, stor skillnad bara från igår till idag. Han är så söt när han försöker hålla balansen genom att ha händer högt uppe vid huvudet. Skulle så gärna vilja lägga in bilder, men hittar inte min kamera sladd.

Här kommer ett smakprov på min önskelista:





PUSS OCH GODNATT

1 kommentar:

  1. Lovisa! Jag var på Filip&Fredriks boksignering och köpte just tårtgeneralen, synd att jag inte läst din önskelista innan jag åkte dit :O

    Många julkramar! / Ferm

    SvaraRadera