lördag 24 april 2010

24/4

Hinner aldrig sitta ned framför datorn speciellt inte den här veckan. Igår averkade jag min 46timme, men ska även jobba 14-20 idag. Jag har suttit och räknat, på 11 arbetsdagar har jag totalt jobbat 4 dygn och sovit nästan 3 dygn. Tiden där i mellan har varit att laga samt äta mat, ta sig till och från jobbet, träna, mysa och leka med Melvin. Det är så här det blir när man blir vuxen, nu är jag fast i träsket. Ska inte ta på mig lika mycket här framöver.

Melvin bara växer och växer. Han kan säga flera ord nu så som: blomma, klockan, hejdå, hej, ja, nej, bilar, titta där med mera :) Ofattbart att man kan älska någon så mycket!


gott med ananas

2 kommentarer:

  1. Heja Melvin vad duktig du är! Vill du komma och leka hos mig någon dag? Jag har en sätterolig sandlåda på min gård, där kan vi gräva i sanden medans våra mammor surrar!:)

    Kramar från Viggo

    SvaraRadera
  2. Åh, älskade sötnos!! Hälsa lillprinsen att faster saknar honom jättejättemkt. Kram på er!

    SvaraRadera