lördag 17 april 2010

Äntligen helg!

46 jobbtimmar är avklarade i veckan, två träningar samt mys med tjejerna mer än så har jag inte hunnit med. Igår åkte vi hit till Böleäng och käkade och myste på med Freds föräldrar, vi blev kvar och myser på idag med. Jag och F har varit ute på en springtur kändes bra bortsett från att det var världens motvind. När Melvin tog sin eftermiddags nap passade jag på att åka till stan. Köpte en hel del, mest till Melvin =)

Ikväll blir det bara mys njuta av att vara ledig, vi blir nog kvar här i natt med. Melvin hostar fortfarande lite grann men vi siktar på dagis till veckan!

Trevlig helg på er, kommer kort när vi kommer hem :)

2 kommentarer:

  1. Åh, jag längtar tills det kommer upp lite bilder! Vill ju se hur stor han har blivit din lilla kille :)

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaaaaaaa, äntligen är du tillbaka!! Vad glad jag blir :D

    SvaraRadera